SET BERSALIN NR VS TANAMERA VS SHAKLEE

Salam..

Bila dah dekat bersalin ni, set bersalin la benda yang dicari -cari..anak pertama dulu pki NR..set ni ok, just Phytonatal tu x berabis..Berat badan memang turun tapi anak panas n kuning .. so, untuk anak second ni saya nak cari yang lain pulak..


Survey punaya survey suka lak dengan set bersalin TANAMERA..maybe sebab perawatan luaran dia nampak best..set ni lebih macam SPA punye treatment n bukan macam bau biasa2 orang pantang tu..

Setakat ni dah add on 3 botol VCO Tanamera ni.. Rasanya ok and sesuai untuk buat urutan perineum..Minyak label merah tu pun saya guna untuk urut kaki yang bengkak ni (37 weeks n counting)..masa anak 1st ambik bioselusuh..anak kedua ni try VCO yg ni la.. Semoga ALLAH S.W.T permudahkanlah urusan kelahiran anak saya yang kedua ni.. yang lain dalam set ni saya x try lagi..nnt dah try saya akan coretkan dalam blog ni..harga saya dapat spesial dari charms n colors.. 
Apa yang ada dalam set ni?
  • Cold Pressed Virgin Coconut Oil- saya suka..saya suka..dah nak masuk botol ke 4

  • Brown Formula Soup - ramai review suka sabun ni

  • Herbal Massage Oil

  • Lavender Floral Water

  • Feminine Herbal Wash

  • Herbal Bath

  • Herbal Tea

  • Firming Herbal Blend Paste (Param)


  • Abdominal Wrap (Bengkung)

  • Calming Herbal Blend Paste (Pilis)



  • Boreh Body Scrub 
Set Tanamera lebih fokus pada rawatan luaran..satu je teh herba, so saya ingat saya nak tambah vitamin untuk kecergasan dalaman..so saya ambikla trial set bersalin shaklee(tahan 40 hari) + alfafa + ESP

saya pernah ambik set ni masa anak 1st dlu.. set ni serasi dengan saya..badan pun x letih sangat n susu pun banyak..memandangkan bajet dah x berapa ada, saya ambik set trial je dlu.. kalau ok, saya nak teruskan dengan alfafa+ ESP+ Omega Guard..nekad kali ini nak breastfeed anak kedua ni.( anak pertama x berjaya sebab saya duduk di Putrajaya manakala baby duduk di Kuantan)

So, untuk anak kedua ini, saya beli set bersalin Tanamera+ Trial set bersalin Shaklee + Alfafa+ ESP+ Minyak Herbanika NR

Saya x boleh tinggal minyak Herbanika NR sebab saya rasa luka jahitan saya (saya jahit 8 tau) cepat baik pakai minyak herbanika ini semasa saya berpantang. so kali ini saya beli minyak herbanika botol kecik.

Inilah antara item yang saya akan gunakan untuk berpantang nanti..bila dah guna nnt saya review ok..




Comments

Popular posts from this blog

Ekslusif Pumping Mother

PAM MEDELA FREESTYLE REVIEW

BERSAWANG.HAHAHAHA..